El Giravolt Mariner

Dies: Del 26 de juny al 28 de juliol i del 4 al 8 de setembre

Alumnes: de P3 a 6è.

Lloc: Escola Progrés i Club Nàutic Bétulo (Escola del Vent)

Inscripcions: A l'escola, els dies 27 i 28 d'abril, de 16 a 17.30 h. A les oficines de Diverjoc (Indústria, 241, Barcelona), del 8 al 12 de maig, de 9 a 13 h

Les inscripcions també es poden gestionar per correu electrònic a l'adreça info@diverjoc.net.

Matí

De 9:00 a 13:00

Matí i tarda

De 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00

Matí i tarda

Preu setmana

De 9 a 17 h (amb dinar inclòs)

Casal d'estiu 2017: vine a ajudar el Giravolt Mariner i a fer activitats nàutiques!

Us presentem el Giravolt Mariner, un entremaliat personatge a qui sempre li ha agradat jugar amb la sort. Ara, de tant rodar i rodar, ha perdut la sort i no li torna a sortir bé la jugada. Per això ens crida, perquè l'ajudem a trobar la sort durant el Casal d'estiu a través de secrets i misteris que anirem descobrint.

Cada setmana, farem activitats a l'escola, a la platja i a l'Escola del Vent, on practicarem surf de rem, caiac i body board. I els dijous, de 9 a 17 h, farem una sortida d'un dia sencer a un parc aquàtic, una granja, un parc d'aventures als arbres, el Canal Olímpic i el Centre de Recuperació d'Animals Marins (CRAM).

Al setembre, el casal continua amb la temàtica del Giravolt Mariner per als nens i nenes de P3 a P5, però a partir de Primària, podran triar entre el Giravolt o un campus esportiu.

Activitats

Els nens i nenes de P3 i P4 que no sàpiguen nedar, faran activitats a l'escola i a la platja. També hi ha una excursió setmanal, els dijous, de 9 17 h.

Els nens i nenes de P5 a 6è, sortiran dos dies a la setmana al Club Nàutic Bétulo per fer activitats nàutiques (caiac, surf de rem, body board...). I els dijous, hi ha excursió tot el dia, de 9 a 17 h.

Inscripcions

A l'escola, els dies 27 i 28 d'abril, de 16 a 17.30 h. A les oficines de Diverjoc, del 8 al 12 de maig, de 9 a 13 h (Indústria, 241, Barcelona).

En el moment de la inscripció cal presentar:

• El full d'inscripció del casal, degudament completat
  • Una fotocòpia de la targeta sanitària del nen/a.
  • Una fotocòpia del carnet de vacunacions del nen/a.
  • Pagament en efectiu del casa, com a mínim un 50% (l'altre 50% s'abonarà també en efectiu el primer dia que el nen/a vagi al casal).